Vigilante
In this action thriller, Kim Jiyong leads a double life as a Korean National Police University student by day and the Vigilante by night, personally punishing criminals who evade the law. He is surrounded by people who all possess different ulterior motives.
Kim Jiyong loses his mother to a gangster and begins punishing criminals who evade the law.
Copycat crimes emerge nationwide, and Jo Heon and Choi Miryeo chase after the Vigilante.
The fake Vigilante suggests joining forces, and Jo Heon closes in on the Vigilante's identity.
Miryeo reports on Sewool's alleged crimes, and Kim Jiyong and Jo Heon come into conflict.
The Vole tries to bury the case by sacrificing Kim Samdoo, but Samdoo retaliates with all he has.
Kim Jiyong gathers everyone involved in one location, and the final battle begins.