Bettys Diagnose
In 'Betty's Diagnosis,' the determined and skilled nurse Bettina "Betty" Dewald, alongside her colleague and friend Lizzy, fights for her patients and against the bureaucratic hospital system. Her straightforward nature often leads to clashes with Dr. Marco Behring, who finds himself challenged by her assertiveness.
Betty and Walden navigate attraction and reality after a passionate night together.
Toni is hospitalized with gunshot wounds and Daniel desperately fights for custody.
After flirting, Dr. Walden confesses wanting more and hopes for a second chance.
Betty and Julius's happiness is threatened when someone from their past resurfaces.
Dr. Ariane's return rekindles old feelings in Betty as Julius falls for her once more.
Betty and Julius struggle to connect until Betty realizes Ariane isn't the issue.
Zoe aids the injured Brigitte by stealing medicine, leading her colleagues to suspect Mia.
Mechthild accuses Mia of theft. Zoe confesses, and may have to leave the clinic.