Borders
Young Avi crosses a powerful crime family in Tel Aviv and is banished from his neighborhood. He decides to plot revenge while joining border security but soon finds himself caught in a dangerous crossfire. Conflicted and unsure who to trust, Avi navigates a treacherous path, questioning where his true loyalties lie.
In Jerusalem, Avi confronts two terrorists, capturing one and chasing the other.
After her injury, Miri's concerned for Avi, but now she's caught up in her own turmoil.