Richard Ayoade continues his traveling adventures with famous friends. 'Travel Man' is Richard's chance to show us where we're going wrong by having the most culturally efficient holiday possible with all the boring bits taken out. In each episode, he jets off to an exciting location with a celebrity friend. In this Christmas extravaganza, Richard and 'Mad Men' actor Jon Hamm tour Hong Kong.
Having conquered the world of technology in 'Gadget Man,' acclaimed director, author, and BAFTA-winning actor Richard Ayoade continues his traveling adventures with famous friends. 'Travel Man' is Richard's chance to show us where we're going wrong by having the most culturally efficient holiday possible with all the boring bits taken out. In each episode, he jets off to an exciting location with a celebrity friend. In this hour-long Christmas extravaganza, Richard and 'Mad Men' actor Jon Hamm tour Hong Kong, taking in a tai chi drop-in session, a ride in a chopper, and some fusion dim sum.