Familie Bundschuh - Bundschuh vs. Bundschuh
In their new town, Gundula and Gerald Bundschuh compete for the position of mayor, stirring up excitement within the extended Bundschuh family. This election battle between Gundula and Gerald divides opinions, creating tension and drama in their household.