Wild Chicks and Life
Since the performance of "A Midsummer Night’s Dream," the members of the girls’ gang “The Wild Chickens” have grown even closer. They already have younger imitators, “The Wild Chicks.” Sprotte, leader of the “Chickens,” and her boyfriend Fred can look back on two happy years together.