The Fall
A cold but very passionate policewoman goes head-to-head with a cold-blooded serial killer terrorizing Belfast, only having their love for complexity in common.
The gunshot wounds Spector sustained in police custody leave his life hanging in the balance.
Gibson's dream journal gets released to Spector's defense team as they prepare for the trial.