Wilsberg - Ins Gesicht geschrieben
Ekki is invited to Bielefeld for a friend's company anniversary. He brings Wilsberg along to meet his friend Manni. However, their plans are disrupted by the controversial app "Face23," which uses facial recognition to gather and display everyone's online information, causing quite a stir in Bielefeld.