Ein Sommer in Italien
Billie and Hella, an unlikely couple, embark on a journey to Apulia, Italy. Billie selflessly devotes herself to helping others, while Hella focuses on enjoying life. Frustrated with Billie’s workaholic tendencies even on vacation, Hella aims to start a new chapter or revisit an old one. As tension rises, they must navigate their differences under the Italian sun.