Breaking Up
Struggling photographer Steve and schoolteacher Monica discover the exciting once-in-a-lifetime romance that everyone dreams about.
Russell Crow stars with Salma Hayek in the passionate story of two lovers swept up in an intense relationship. Struggling photographer Steve (Crowe) and schoolteacher Monica (Hayek) discover the exciting once-in-a-lifetime romance that everyone dreams about. He even quits smoking, and she abandons her obsession with her weight. But their idyllic affair turns tempestuous--over and over again--with Steve feeling stifled and Monica burdened. Caught between pleasure and pain, satisfaction and frustration, Steve and Monica cannot stay together but cannot separate, leaving them trapped in a bitter cycle of making up and Breaking Up.