Die Cooking Academy
Friendship, intrigue, love, rivalry, family ties, pressure to perform, passion: at the Cooking Academy Culinary Arts by Alexander Eichen, located on the German-French border, top chefs train promising culinary talents for the haute cuisine of tomorrow under intense pressure. They will have to overcome the culinary Olympics and make sacrifices along the way.