München Mord – Einer, der's geschafft hat
In a villa, entrepreneur Tomas Horvath is lying more dead than alive in a pool of blood. But he is still alive. The investigation leads Ludwig, Harald and Angelika across the Czech border. When they learn of a skeleton in the Bavarian Forest, the three must travel back in time to the life-threatening past of smugglers and the smuggled.
In a villa, entrepreneur Tomas Horvath is lying more dead than alive in a pool of blood. But he is still alive. The investigation leads Ludwig, Harald and Angelika across the Czech border. When they learn of a skeleton in the Bavarian Forest, the three must travel back in time to the life-threatening past of smugglers and the smuggled. Harald, too, is forced to face his past: a certain Moni, with whom he had an affair years ago, calls him constantly. Now she wants to pressure him with the 14-year-old consequences named Simon. In order to find out what really happened during Horvath's escape from the Czech Republic back then, Angelika gets Ludwig to teach her his special inductive methods.