Hold on
A young and gifted cellist whose entire life has revolved around her love for music finds herself facing a crippling challenge - severe stage fright. Her world shatters when, during a career-defining performance, the haunting sound of a snapping string fills the concert hall, resonating with the deep fear that has haunted her for years. As the broken string echoes within her, she must now navigate a path to rediscover her lost confidence, rebuild her artistic spirit, and conquer the relentless stage fright demons that threaten to silence her passion forever.