Carpool
When a down-on-his-luck carnival owner, fleeing a bungled robbery, takes an exec and his van full of kids' hostage, a comic day-long chase through the city streets begins.
Tom Arnold and David Paymer star in this rollicking comedy about a harried businessman and a hapless crook who collide on the biggest day of both their careers. A workaholic advertising executive is stuck driving the neighborhood carpool on the day of a make-or-break presentation. A down-on-his-luck carnival owner, fleeing a bungled robbery, takes the exec and his van full of kids hostage and begins a comic day-long chase through the city streets, where the two men learn some unexpected lessons and forge an unlikely friendship.