Endlich Witwer - Über alle Berge
Georg Weiser's joyous world camping trip abruptly ends when his jacket with all his documents is stolen. Pursuing the thief onto a ferry, he is mistaken for a stowaway and detained by the crew. Georg soon finds himself in custody on La Gomera, caught in an unexpected turn of events that challenges his adventurous spirit.