Elvira
Elvira, a warm-hearted but insecure 35-year-old receptionist at a Copenhagen brothel, sees her quiet life change when one of the workers goes missing. Determined to uncover the truth, she reluctantly takes on the role of an amateur detective. As she delves deeper into the mystery, Elvira discovers courage and confidence she never knew she possessed. What begins as a simple search becomes a journey of self-discovery, transforming her from a self-doubting outsider into a resilient and empowered woman.
Elvira uncovers deceit and danger when a worker vanishes from her boyfriend’s secret clinic.
Elvira forces Køster to confess, exposing corruption and leading to his final downfall.