Crystal Wall
MMA fighter Louna Loris saves billionaire heir Nicolas's life and becomes his new bodyguard. Despite the seemingly impenetrable barrier between them, their growing feelings for each other become impossible to ignore.
At the boxing gym, Nico tries to win back Louna, who is now jobless and homeless.
Louna struggles to navigate her emotions as she joins Nico and Ylva on a double date.
Louna faces her past and must choose between the truth and her deep feelings for Nico.
Louna faces a choice between her love for Nico and her pursuit of a lifelong dream.
Nico and Louna struggle to make clear choices in the midst of their intense emotions.
Following the failure of a heist, everything is uncertain for Louna, including Nico's trust.
Louna and Liam uncover the truth about the factory accident and fears for Nico’s safety intensify.
Ylva meets someone who truly sees her, and Dita questions her own ties to the Dardenne family.