Ein Sommer im Schwarzwald
Fiona's plans for a wellness retreat in the Black Forest take an unexpected turn after a minor car accident lands her on the mountain farm of Marlies and Josef. Her stay extends as memorable experiences with her hosts and a timber worker named Sascha inspire a transformative journey, reshaping her life outlook entirely.