Kommissarin Lucas - Wenn alles zerbricht
Teacher Eric Klausmann vanishes in the forest, leaving no trace of himself or his car. When his dog is found shot, Detective Lucas and her team suspect foul play. They dive into an investigation, focusing on Klausmann's personal circle to uncover the truth about his mysterious disappearance.