Hameln
Based on the famous German legend, this series reimagines the tale of the Pied Piper of Hamelin, rooted in the true event from 1284 when around 130 children vanished from the town of Hamelin. Now, nearly eight centuries later, the Piper returns with them, bringing horror and death back to the once peaceful town.
Ruben convinces Romy to show him evidence of supernatural phenomena at Poppenberg.
After meeting their father, Jannik and Sam rebuild his art installation together.