Frühling - Ein Zebra im Gepäck
Katja unexpectedly becomes the caretaker of an abandoned zebra that wanders into her garden, while also supporting teenager Greta through the emotional fallout of her early experiences with alcohol. Meanwhile, Heidrun Niedermayer arrives at the pastor’s house at sunrise, bearing cherry crumble and tulips in an effort to brighten his day. As daily life takes unpredictable turns, these parallel stories explore unexpected bonds, personal responsibility, and quiet acts of care.