Liar
Liar is a psychological thriller that follows Laura Nielson and Andrew Earlham as their seemingly innocent date unravels into a complex web of deceit that neither could foresee.
From the acclaimed writers of The Missing. Liar tells the story of a night that changes the lives of Laura Nielson and Andrew Earlham forever. Laura is a smart and dedicated teacher, not long out of a relationship and unsure about getting back on the dating scene. Andrew is a renowned surgeon whose son is a pupil at Laura's school. An initial attraction leads to a date, but neither fully realises the far-reaching consequences that their meeting will have on each other or their families. Truth and consequences go hand in hand in a tense and gripping thriller that examines both sides of a relationship and both sides of the truth. Are there really two sides to every story? Liar explores the devastating cost of deceit on both the couple and their friends and family, as secrets and lies are laid bare.
Laura Nielson, recently out of a relationship, is set up with Andrew Earlham, a widowed surgeon.
A man from Laura’s past visits Andrew and reveals some powerful information about Laura.
Determined, Laura travels to Edinburgh to uncover the truth behind Andrew’s wife’s death.
Laura’s resolve to bring Andrew to justice deepens and she enlists Tom’s help in her plan.
Terrified of arrest, Andrew enlists Luke’s help as an alibi. But Laura Nielson won’t give up easily.