Keeping Up with the Kardashians
A trendsetting reality series phenomenon, "Keeping Up with the Kardashians" profiles one of Hollywood's most high profile families as its members seek fame, fortune and domestic bliss.
A trendsetting reality series phenomenon, "Keeping Up with the Kardashians" profiles one of Hollywood's most high profile families as its members seek fame, fortune and domestic bliss. Marriages, break ups, babies, and the building of media and style empires are all put on full display as the family holds back nothing from the cameras. From Kim, Khloé, Kourtney, Kris and more, this is one krazy kast of kharacters. And audiences can't get enough!
During a trip to Miami, a major department store makes an offer to purchase Dash.
In the aftermath of Paris, Kim struggles to cope with frightening reminders of the robbery.
Kim undergoes one final procedure on her uterus in an attempt to carry another baby.
Kim begins to ease back into her public life, but is blindsided by some upsetting news about Kanye.
After an explosive fight, the sisters feel like it is their duty to protect their brother.
Scott is devastated when he hears a rumor that Kourtney is hooking up with another guy.
After Kim busts Scott, the family is surprised Kourtney allowed him on the trip to Costa Rica.
Rob struggles to find a way to be civil with Chyna for the sake of their daughter.