Kommissarin Lucas - Gierig
Karoline Roth, an employee at a prestigious Regensburg private bank, is found dead in the Danube. Detective Lucas's initial investigation casts the murder in a new light. Just before her death, Roth had offered Bavarian authorities a collection of data on German clients of a Swiss bank for two million euros.