Deep State
Deep State is a gritty, intense and highly addictive espionage thriller that will keep you on the very edge of your seat, questioning every scenario, every action and every motive. Who’s really in control? Who is pulling the strings? What is the truth, and what must be done to uncover it?
Deep State is a brilliant international espionage thriller centering on Max Easton, an ex-spy brought back into the field to avenge the death of his son (who had followed in his footstep), only to find himself at the heart of a covert intelligence war and a conspiracy to profit from the spread of chaos throughout the Middle East.