Fight Club
Sick of his dead end, mundane existence, Jack encounters an intriguing stranger who alters his relationship with reality.
In this provocative drama co-starring Brad Pitt and Edward Norton and directed by David Fincher, a disaffected man and his charismatic friend organize brutal, bare-knuckle boxing matches.