ZOMBIES: The Re-Animated Series (Shorts)
Join Zed, Addison, Willa and the rest of their friends in a series of shorts that are jam-packed with music, adventure, fun, and…a carnivorous plant monster?!
Join Zed, Addison, Willa and the rest of their friends in a series of shorts that are jam-packed with music, adventure, fun, and…a carnivorous plant monster?! Will they get trapped in a never-ending summer time-loop and try to sing their way out? Probably! Will they face off against a horrifying mega-cricket??? Again, probably! From the summery to the spooky, our beloved Seabrook crew will take on everything from evil clones to a party-crashing “Solstice Slasher,” and still have time to hang out and have fun together.