Twitches
On their 21st birthday, reunited twins Alex and Camryn discover that their unusual powers double in strength when they work together.
The enchanting best-selling book series comes to life in the Disney Channel Original Movie Twitches. Superstar twin sisters Tia and Tamera Mowry star as "twitches," twin witches who were separated at birth. On their 21st birthday, Alex (Tia) and Camryn (Tamera) reunite and discover that their unusual powers double in strength when they work together. Get caught in their spell as they work their magic to save everyone they love and fulfill their destiny.