13 Hours That Saved Britain
To commemorate the 70th anniversary of the Battle of Britain, "13 Hours That Saved Britain" pays tribute to the heroes, technology, and spirit of the British people. Through dramatic footage and interviews, the film explores the pivotal day of September 15, 1940, when Fighter Command pilots defended Britain against Nazi invasion.