Hidden Heart
Three British women from traditional Muslim backgrounds find love outside their faith, forcing them to confront a deeply personal conflict. Their stories intimately explore the struggle to reconcile modern love with deeply ingrained traditions, facing the fear of ostracism while navigating the tensions between cultural integration and heritage in contemporary society.