Apibeurzde
Pascal is a 40-year-old divorced man, and today is his beloved son's birthday. However, Pascal still doesn't have a present. With three pennies in one pocket and his love and determination in the other, he hops on his moped with his dog and embarks on a quest to find a gift. A series of unforeseen events will turn his day into a true marathon.