Supersized Sharks
Norfolk Island is home to the largest tiger sharks on Earth, but why are they so big? Suspecting an unusual diet of discarded beef, scientists investigate.
Has a small island in the middle of the South Pacific become a drive-thru burger joint for the world’s largest tiger sharks? Luring the giants to their boat, shark biologists Lauren Meyer, Charlie Huveneers and Adam Barnette investigate and are surprised to discover that beef is not the only unusual item on the menu.