Maze Runner: The Death Cure
In the epic Maze Runner conclusion, Thomas leads the Gladers on their final mission — they must break into the legendary Last City, which turns out to be the deadliest maze of all!
In the epic conclusion to the Maze Runner saga, Thomas leads his group of escaped Gladers on their final mission. To save their friends, they must break into the legendary Last City, a WCKD-controlled labyrinth that may turn out to be the deadliest maze of all! Anyone who makes it out alive will get answers to the questions the Gladers have been asking since they first arrived in the maze.