Shallow Hal
A man so shallow that all he cares about are the bodies of the women he dates finds true love after being hypnotized into seeing the beauty that exists even in the least physically appealing women.
Jack Black stars in this heavyweight comedy from the Farrelly Brothers as Hal, a skirt chaser who, after a mind-altering experience with a self-help guru, doesn't realize that his gorgeous girlfriend (Gwyneth Paltrow) is actually a 300-pound not-so-hottie. Meanwhile, his playboy pal Mauricio (Jason Alexander) is determined to break the spell in this heartwarming and hilarious film.