Early to Bed
Donald spends the night unable to sleep because of a ticking alarm clock and a fold-away bed that keeps trapping him when it folds up.
A sleepy Donald prepares himself for bed, but faces several challenges along the way. Once he is finally ready to sleep, he is kept awake by an annoyingly loud ticking alarm clock. Will Donald finally get the sleep he dreams of?