Grand Hotel
The Grand Hotel offers luxury. But this refuge of the noble and wealthy harbors secrets, the discovery of which could turn the ownership of the Grand Hotel upside down. With waiter Julio, Alicia, Doña Teresa Alarcón's daughter, forges an alliance in the service of truth.
After an explosion in the hotel, there are many dead and injured, including Julio.
Sofía, in a trance, threatens to reveal Beatriz's murder. Julio overhears a phone call from Diego.
When Doña Teresa learns who Javier's favorite is, she wants to speed up the marriage.
Alicia and Julio follow the van and get into trouble, but Maite comes to the rescue.
On the day of his wedding, Javier gets gateway panic, but Doña Teresa convinces him.
Alicia, Maite and Julio decipher a strange arrangement of keys as a letter code.
A fundraiser is held at the Grand Hotel for the orphanage planned by Padre Grau.
Laura prevents Diego's employment at the shipyard. Alfredo wants to rob Padre Grau of the donations.
Bazán notifies Maite of the discovery of a female corpse, which Andrés recognizes.
Alicia breaks away from her mother, whom she accuses of having known about Celia Velledur's murder.