Leika & Nemo
In his coastal village, Nemo is an outsider because he looks different. Nobody else wears a diving suit and a helmet that big. But then he meets Laika, an astronaut.
With his diving suit and his huge helmet, Nemo looks different from the people around him. But one day, he meets Laika, an astronaut, and his life takes an unexpected turn. The film is not only about exclusion, bullying, and loneliness, but also about overcoming these and growing up. Nemo has to learn to accept himself for who he is. No matter what others say, after a difficult time at school, you can still become a deep-sea diver or an astronaut!