Crash
On October 4th, 1992, 18:36, a Boeing 747 crashes into two highly populated residential high rises in Amsterdam with devastating consequences. The Dutch government immediately claims that the airplane was only carrying perfume, flowers and computer parts. Almost everyone accepts this official account of the disaster, and they readily go back to business as usual. Yet, some residents and aid workers are left with questions.