The Cleaner
Wicky works as a crime scene cleaner. Once the police have done their job, he shows up equipped with bleach and scrubbing brushes. His job leads to encounters with the strangest people: those who knew the victims, and sometimes with the murderers themselves. Being a chatty man, he tends to talk more than he cleans.
Wicky has only one goal - to be in time for the curry evening at his favorite pub.
Author Terence Redford has writer's block. Wicky comes in to provide a new perspective.
Wicky, a meat-eater, meets a committed vegan. Can the vegan convince him to change his ways?
Wicky arrives at a mansion where a burglar lost his life. But, things aren’t quite as they seem.
The conservative Wicky cleans the house of a modern influencer. Will such an arrangement work out?
Crime scene cleaner Wicky is assigned a holiday home to clean. There, he meets his ex-girlfriend.