Jumpers Nature Ambiance
Welcome to Disney and Pixar’s “Jumpers” “nature cam,” where life in The Glade keeps rolling whether anyone’s watching or not. It’s hours of continuous, peaceful footage and audio from The Glade. You’ll see leaves falling, water flowing, Loaf loafing, Tom Lizard goofing, King George primping, Mabel living the dream, and other inhabitants dancing like no one’s watching. Just don’t tell them you saw.
Welcome to Disney and Pixar’s “Jumpers” “nature cam,” where life in The Glade keeps rolling whether anyone’s watching or not. It’s a full two hours of continuous, picturesque footage and peaceful audio from The Glade. From the River Bank to the Shallow Creek to the Forest Floor, you’ll see leaves falling and water flowing. You’ll see Loaf, well, loafing, Tom Lizard following his endless curiosity, King George primping and Mabel living the dream. And you might spy other favorite inhabitants dancing like no one is watching. Just don’t tell them you saw.