Die Wilden Kerle
The Wild Soccer Bunch have to defend their football pitch, the "Devil's Pot," against Fat Michi with his Invincible Winners. Leon makes a deal: In ten days a football match will decide who will own Devil's Gulch in the future. Everything seems to be going well, but then one catastrophe after another happens.