Der Tatortreiniger
Heiko “Schotty” Schotte is an average man in a unique line of work with a complicated occupational title. Hired as a crime scene cleaner, Schotty is responsible for removing any signs of death. Nothing fazes him when dealing with refuse, blood, and odors. When carrying out his duties, Schotty meets surviving dependents, learning more about the victim through them.