Stiv: No Compromise No Regrets
Almost 30 years after Stiv's mysterious death in Paris, the Dead Boys have become the stuff of (Punk) legends but unsurprisingly, the story remains largely untold. How did this native from Girard, Ohio end up living the life of Riley in Paris, France' Was Stiv really hit by a car (or a taxi...) on that fateful day' Who was the real Stiv Bators' These are a few of the questions answered in STIV.