Estrategia Del Silencio, La
One of the worst subway disasters in history occurred when a train derailed, killing 43. Faced with a media blackout and wall-of-silence from the government, a group of families of the victims begins what appears to be a hopeless cause, finds the truth about what happened that fateful day, and seeks justice for those who died.