Nazi Megastructures: Russia's War
This series reveals the cunning strategy, military technology, and defensive megastructures deployed during Hitler's devastating invasion of Russia during WWII.
The story of Hitler’s invasion of Russia and the clash of arms at fortress Sevastopol.
The story of the Nazis’ fighting retreat from the Baltic to the heart of Berlin.