Soul II Soul
Soul II Soul's unprecedented success in British Black music is marked by its cultural roots and continuous modernization, profoundly impacting the rave culture. Their live performance, set in London's renowned Metropolis Studios, showcases their iconic hit 'Back to Life,' epitomizing their influential role in British music history.