Imborrable
A short film from 2000, "Un Golpe Definitivo", became an urban legend when all its footage was mysteriously erased. This documentary explores the strange events surrounding the "cursed" production, delving into superstitions, haunted houses, and the fears that fuel our fascination with the unknown.