Emma
A film about Emma's revenge and a treatment home like so many others, where the individual does not exist. "It's best for you to get used to it," says the other girls. But Emma will not get used to it. Despite inhibiting gratitude to the treatment home that helped her get rid of drugs, Emma will choose another path, her path! Emma is about courage, integrity, hope, joy and above all the love of life.