We Are Now
17-year-old Laura and her friends are due to graduate high school. Laura and Olli are dating, but Laura’s feelings are not always as clear and as deep as she would like them to be. She is unsure and, at the same time, feels attracted to Daniel. When Olli realizes this, the situation escalates.