Abandoned
A train conductor finds three abandoned siblings at the Estación de Francia in Barcelona in 1984. They carry no luggage or identification. Their names are Ramon, Ricard, and Elvira, and they are two, four, and six years old. A family from Barcelona adopts them, and they forget their past. Thirty years later, Elvira becomes pregnant. An intense search begins to answer one question: Who are they?
Three siblings aged two, four, and six are found abandoned at a train station in Barcelona on April 22, 1984. Ramón, Ricard, and Elvira have no identification. They speak French and remember only coming from Paris. They do not know their parents’ names or where they are. One question follows them: Who are they? To uncover the truth, they must recover fragments of a past largely erased. Through maps, photographs, and family trees, they piece together clues in a journey as compelling as it is complex, driven by one goal: to find their parents and understand why they were abandoned.
Anyone with information about the case is encouraged to contact the production company Luminol Media.
Three siblings seek to discover who their parents were and why they abandoned them in 1984.
The three siblings reunite with their biological family and discover their parents' criminal past.
The siblings continue the search, now knowing who they are and who their parents are.